~ Sjuka tjejen ~

Hej!
Sitter och väntar på att Daniel ska bli klar, sen drar vi ut på en promenad med hunden och in till stan och käkar lite senare. Sjuk är jag också påväg att bli, haft världens förkylning sedan i torsdags, inte roligt alls!

Sitter och lyssnar på Salem Al Fakir och försöker komma på något roligt att skriva. Såg Bröllopsfotografen igår, trodde den skulle vara riktigt bra, blev aningen besviken.

Nu ska jag fixa klart mitt hår, puss! ♥


Gillade dock denna scen!


Dålig bild, mina naglar är hemska och hjärtat ser suddigt och fult ut. Har så torr hy att bläcket som hamnat utanför går inte att tvätta bort än. Det går bort om ett par dagar tur nog.
Fler bilder kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0