~ All I Need ~

Hej!

Jag har inte uppdaterat idag eller igårkväll, har mått rätt kasst. Men iaf, såg nyss klart näst sista episoden av vampire diaries. Underbart!

Idag har jag vart ute och sprungit med min hund i ösregnet, skulle egentligen bara bli en speedwalk men jag kände sådan jävla * så jag började springa och sprang flera kilometer utan stopp.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa. Hoppas ni har haft en bra lördag. Puss!

Fotade lite igår.



Råkade förstöra en fin bild jag tog på ett körsbärsträd som stog i blom, jaja!




Förövrigt. Älskar låten, älskar scenen (klicka för att se videon, gick inte att bädda in, eller lägga in i bloggen med andra ord)
Låten:
Within Tempation - All I Need


Och jag vet att jag är världens tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0