~ Dålig uppdatering, igen ~

Hej!
Har inte orkar uppdatera idag, och igår var jag på liseberg mellan 12:00 och 23:00, så igår hade jag helt enkelt inte tid, och när jag kom hem var jag helt slut.

På lisebeg var det otroligt långa köer, så tiden bara rann iväg, hann bara åka ett par grejer. Vi åt Ben & Jerry's och såg filmen som går i år, mysig!

Idag har jag sovit, kollat på Vampire Diaries sista episod för denna säsong, pluggat och bakat! En riktig slappdag. Nu tänkte jag se någon mysig film, och efter det ska jag förmodligen lägga mig, vilket lär bli svårt då jag sovit i stort sett hela dagen.

Ha en mysig lördagkväll. Puss!


Oredigerad bild jag tog med mobilen, gott var det!

Dagens låt: Timberland ft. One Republic - Marchin On



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0