~ Dålig uppdatering, igen ~

Hej!
Har haft fullt upp med plugg och fotografier så har knappt hunnit spendera någon tid vid datorn alls. Nu kom jag nyss hem från skolkmötet igen, rätt kul. Detta var sista gången och nästa vecka får jag 600 kr för "arbetet".

Nu är mitt fotojobb på peace & love bokat, ska snart boka tågbiljett och hotellrum (om jag inte får någonstans att göra mig av med min utrustning till kameran, den är för dyrbar för att sova med i ett tält). Men iaf, bokat! Jag är jätteglad.

Nu ska jag snart ner till gymmet. Ska man ha på sig samma gamla tråkiga byxor eller ska jag satsa på ett långt linne och leggings idag? Känns lite roligare. I-landsproblem! Nej...

Iaf. Puss på er! Nu ska jag jobba vidare.





Florence + The Machine - Cosmic Love spelas om och om, även Rabbit Heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0