~ Dålig uppdatering ~

Hej.
Någonting är aningen fel med firefox/min dator, tror jag fått något virus så ska köra en genomsökning nu.
Har helt enkelt inte kunnat gå in på blogg.se.

Har varit med min lillasyster mellan 13 och 16, sen har jag kollat film, käkat och pluggat. Senaste timmarna har vart riktigt sega. Är otroligt trött!

Har inget att göra, så kikar runt efter inspiration till mitt framtida chestpiece. Fyfan vad jag är sugen på att gadda mig snart igen!


Random bild från flickr.com
Bruden på bilden har jävligt nice chestpiece, men jag är ju väldigt kräsen. Kanske man borde göra något i lättare/mindre färger? Funderar på om jag ska sätta mig och börja skissa en egen.

Plugget ropar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0