~ En dag som barn ~

Hej!
Angående rubriken? Jag ska på liseberg idag! Underbart, har vart där på julmarknad osv, men har inte åkt någonting där på över 2 år. Ska bli mysigt! Åker dit med mina systrar och Kristina. Hoppas ni får en fin dag i det tråkiga vårvädret, eller kan man kalla det höstväder? Bra för min del, min pollenallergi är inte lika allvarlig då som när det är sol osv. Blir bara bättre för varje dag, tror jag medicerat mig med 4 olika grejer idag. 1 tablett för allergi, nässpray för allergi, tablett mot hosta (så smidigt, vem orkar gå runt med hostmedicin, alltså drickbart, i väskan?) och en tablett för matsmältningen. Ja, precis som kissie. Började med dessa tabletter när jag var 11 år.

Puss!


Bild från liseberg i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0