~ Långtråkigt... ~

Hej!
Har oerhört tråkigt just nu. Såg precis klart Avatar med mamma, gått ut med hunden osv. Ska snart gå och lägga mig. Men iaf,

mina största inspirationskällor:

Sophia Somajo, otroligt härlig och varierande stil. Hennes musik gör hon helt själv, och inte nog med det så stavar hon sitt namn precis som mig.


Cimon Cederquist, grym fotograf med väldigt bra fantasi och humor.
(till höger)


Taylor Momsen, grymt snygg, inte på tala om hennes stil. Duktig skådis, ja, you name it.


Melanie Safka. Behöver jag säga någonting? Flowerpower från tår till huvud, om inte mer. Och även en av de woodstock artisterna som fortsatte tills ja, nästan nu.


Nu bär det av till säng för mig snart. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0