~ Plugg och Avatar ~

Hej!
Har suttit och pluggat senaste timman, läser om Engelsk historia (detta tillhör tydligen grunden av det man behöver för ett G i Engelska), druckit kaffe och lyssnat på pianomusik.
Innan det såg jag klart Vampire Diaries episod 20, åh, vad jag tycker om det. Kan inte vänta tills nästa Fredag! Dessutom märkte jag Stefan's snygga tatuering först idag, efter hela 20 episoder. Skumt.

När mamma kom hem från affären hade hon köpt filmen Avatar som vi ska se ikväll. Har redan sett den på bio två gånger, men tycker så mycket om den att jag lätt kan se den ett x antal gånger till.



Nu ska jag hjälpa mamma med maten, sen ska vi se Avatar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0