~ Salvation ~

Hej.
Äntligen funkar det att centrera texten!

Idag är jag rejält sjuk, kanske inte sjuk, kan vara min pollenallergi. Ont i halsen har jag, svullen, täppt och kliar i hals och näsa. Usch, om detta är allergi ska jag förmodligen ta någon spruta mot detta.
Legat och kollat cougar town och gossip girl, nu ska jag se senaste episoden av gossip girl som släpptes nu i veckan, e21 såklart.
Som ni märkt är jag serienörd, Vampire Diaries, Cougar Town och Gossip Girl, minst ett avsnitt av varje i veckan, alltid de senaste.
I veckan köper jag förmodligen blixt till min kamera, härligt.

Nu måste jag göra te, min hals kliar! Puss på er.

Döda mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0