~ Somebody told me ~

Hej.
Idag är blogg.se åt helvete igen, går inte att centrera texten.
Jaja, idag har jag vart hemma från skolan. Min pollenallergi har gjort mig super hängig, har dock vart hos mormor med mamma och frågat om jag kunde låna lite pengar, det fick jag, tur nog. Måste ju köpa lite utrustning till kameran inför peace & love. Snart kommer mitt ackrediteringspass och fotopass, härligt! Får även gratis camping och har plats i presscentret att lägga undan min utrustning medans jag sover och festar på nätterna. Underbart!

Nu ska jag redigera lite bilder och leta efter lite snygga kläder till peace & love (billigt, billigt! eftersom kläderna ska ligga i tältet känner jag inte för att ta med mig dyra kläder).

Puss på er!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Går inte att göra någonting typ :( asirriterande!

2010-05-10 @ 21:56:44
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0