~ Stood up ~

Hej!
Har inte alls orkat eller hunnit blogga idag. Har pluggat och vart på bio med min syster. Vi såg The Joneses, bra film!

Iaf, tänkte på en sak för någon stund sedan.
Jag har alltid haft rätt kasst självförtroende, men, vad ska jag göra åt saken? Jag vill inte operera mig, min hy är som den är, och just för tillfället är min kropp som den är.

Därför känner jag att jag vill lägga upp en bild på mig, i helt fel vinkel! Där min näsa ser ut att vara enorm, trots att den är en liten skit näsa i verkligheten t.ex. Vad jag vill säga är, att jag inte bryr mig ett skit om vad ni tycker om hur jag ser ut.

Har vi inte alla våra dagar då kameran sviker och vi ser ut som idioter, helt förjävliga?
Vet ni vad? Det fungerar faktiskt att säga "fuck you" till kameran och sen skita i vilket.
Ingen är perfekt.

Detta är alltså en knappt redigerad bild, där jag inte tagit bort mina ärr och där man ser att jag faktiskt inte fixat mina ögonbryn på ett par veckor och att också kan råka komma utanför när jag sätter på läppstift.

Nu ska jag plugga, och dygna. Så inatt lär jag blogga.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0