~ Som person ~

Hej!
Kom nyss hem från temakvällen med MUF, har haft en jättemysig kväll och dag!

Nu sitter jag dock och tänker, på mig själv som person.
Hur är jag? Är jag trevlig, är jag elak? Är jag rolig eller är jag tråkig? Kanske är jag jobbig?
Är jag ful? irriterande?... osv

Detta kanske ni tycker låter konstigt, men jag vet att nästan alla tänker dessa tankar om sig själva ibland, och att många ibland tvivlar på sig själv, inte bara sitt utseende, utan även hur man är som person.

Tänkte skriva mer om detta någon dag här i snar framtid, men nu måste jag sova!
Puss på er.


Jag och min bebba för ungefär 1 år sedan, är det verkligen någonting dåligt med att jag förändrats?
Det tycker inte jag iaf, varierande stil är något jag alltid kommer ha, och det beror inte på att jag är osäker i mig själv, nuförtiden är det snarare tvärt om.

Nu skulle jag behöva dig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0