Hemma!

Hej mina fina läsare!
Har inte hunnit blogga förens nu (kom hem onsdag natt), men nu slänger jag upp ett inlägg!
Just nu sitter jag och fikar med min kusin Julia på avenyn, väntar på min lunch och försöker fixa lite bilder från Turkiet.

Turkiet var helt underbart, det var varmt och det var riktigt vackert! Vi åt god mat, badade, solade, shoppade, ja, you name it.
Nu ska jag fixa klart bilderna så jag kan ge de till min syster lite senare. Ha en bra dag, kram!

- Hey my great readers!
I've not been able to blog 'til now (came home wednsday night), but now I'm putting up a update!
Atm I'm on a coffeehouse with my cousin Julia on avenyn, I'm waiting for my lunch and trying to fix some photos from Turkey.

Turkey was amazing, it was warm and it was really beautiful! We ate good food, bathed, sunbathing, shopped, yeah, you name it.
Now I'm gonna finish fixig the photos so I can give it to my sister later. Have a nice day, hugs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0