~ Sämst på uppdateringar ~

Hej!
Jag är verkligen sämst i världen på att uppdatera min blogg.

I vilket fall som helst, vad har hänt i mitt liv?
Igår blev jag sjuk, men gick iväg till skolan ändå, efter det gick jag på stan och fikade med Therese. På kvällen gick jag och min syster på bio och såg nya filmen I Rymden Finns Inga Stjärnor, riktigt mysig film! Vi svenskar vet hur man gör filmer.
Idag har jag bara legat hemma och tittat på tv/sovit hela dagen.
För någon timma sedan laddade jag ner första episoden av vampire diaries säsong 2, ni anar inte hur glad jag är att det äntligen kommit igång igen! Sophia blir tönt igen efter några månaders uppehåll.


Finally! Season 2 of Vampire Diaries is on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0