~ valvakan ~

Valvalval, åh vad jag vill kunna rösta!

Valvakan på tv4 följs konstant.
Förövrigt, gå imorgon, rösta! Ni förstår inte hur mycket en röst, eran röst är värd. Att inte rösta tycker jag är det dummaste som finns, att inte rösta är för mig att stödja diktatur, och att inte stödja demokrati. Du har en röst, din röst är värd, ingen har fler röster än dig. Det är vad demokrati står för.

Förövrigt, det jag säger är att ni ska rösta, blankt! om ni inte vet vad annars, det är att stödja demokratin. Ni som inte vet vad ni ska rösta på, välj inte att rösta på något parti ni inte vet vad de står för.

Jag själv får inte rösta, jag själv tänker inte säga vad jag skulle rösta på. Men vad tror ni? Är jag höger/vänster? Jag kanske skulle röstat blankt... Vad vet ni?

Bilden kan man väl säga är en hint *blinkblink*


Nu är det ta mig fasen spännande mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Lixy

Idag går Sverige till val, glöm inte att rösta.

Vet du inte vilket parti du vill rösta på kan du hitta information på min blogg.

2010-09-19 @ 09:45:12
URL: http://valjrattparti.blogg.se/
Postat av: Sophia

Intressant att du kommenterade detta inlägg, med det...

2010-09-19 @ 14:34:39
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0